Autore Topic: New explosive animation by Jacquinot  (Letto 10763 volte)

Offline Jacquinot

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New explosive animation by Jacquinot
« il: 06 Marzo 2011, 15:47:22 pm »
Post your comments if you like it:
Glinka F.N. The memoirs of  Borodino battle. - "...screams of commanders and howls of despair on ten different languages was drowned by cannonade and drumbeat..."

Offline defcon

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Re : New explosive animation by Jacquinot
« Risposta #1 il: 06 Marzo 2011, 15:52:27 pm »
GREAT!!!  :shock:

Offline Jacquinot

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Re : New explosive animation by Jacquinot
« Risposta #2 il: 06 Marzo 2011, 15:55:53 pm »
Original source file:
Glinka F.N. The memoirs of  Borodino battle. - "...screams of commanders and howls of despair on ten different languages was drowned by cannonade and drumbeat..."

Offline Jacquinot

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Re : New explosive animation by Jacquinot
« Risposta #3 il: 06 Marzo 2011, 16:30:45 pm »
More some screenshots:
Glinka F.N. The memoirs of  Borodino battle. - "...screams of commanders and howls of despair on ten different languages was drowned by cannonade and drumbeat..."

Offline Broadsword

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Re : New explosive animation by Jacquinot
« Risposta #4 il: 06 Marzo 2011, 18:09:21 pm »
This is an amazing improvement to the original animation!  Thank you for such excellent work.

Offline Darsh

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Re : New explosive animation by Jacquinot
« Risposta #5 il: 07 Marzo 2011, 19:44:43 pm »
Fantastique!

You could also add new effetcs for the Howitzer explosion?

Offline bibouba

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Re : New explosive animation by Jacquinot
« Risposta #6 il: 07 Marzo 2011, 19:49:32 pm »
cool looks very very good

Offline Jacquinot

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Re : Re : New explosive animation by Jacquinot
« Risposta #7 il: 07 Marzo 2011, 19:50:17 pm »
Fantastique!

You could also add new effetcs for the Howitzer explosion?

Howitzer explosion? I know bomb and greanade explosion, what means howitzer explosion?
Glinka F.N. The memoirs of  Borodino battle. - "...screams of commanders and howls of despair on ten different languages was drowned by cannonade and drumbeat..."

Offline Jacquinot

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Re : New explosive animation by Jacquinot
« Risposta #8 il: 07 Marzo 2011, 20:08:51 pm »
I found this explosion on youtube in comments was write that is 60 lb civil war cannon ball (bomb i think)
Glinka F.N. The memoirs of  Borodino battle. - "...screams of commanders and howls of despair on ten different languages was drowned by cannonade and drumbeat..."

Offline Stoppelhopser

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Re : New explosive animation by Jacquinot
« Risposta #9 il: 07 Marzo 2011, 21:51:06 pm »
Very nice work,  Jaquinot!

Offline kiva

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Re : New explosive animation by Jacquinot
« Risposta #10 il: 21 Marzo 2011, 14:37:47 pm »
Hello Jacquinot,

This very nice "mod" does not work with JGSME, so when a new patch for HW: LG arrives, it will probably overwrite the new file.
Do you plan a version compatible with JSGME?

------------
Bonjour Jacquinot,

Ce très beau "mod" ne fonctionne pas avec JGSME, donc quand un nouveau patch pour HW : LG arrivera, il sera sans doute écrasé par le nouveau fichier.
Prévoyez-vous une version compatible avec JSGME ?
« Ultima modifica: 21 Marzo 2011, 15:44:06 pm da kiva »
 

Offline DominiqueT

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Re : New explosive animation by Jacquinot
« Risposta #11 il: 21 Marzo 2011, 14:55:09 pm »
Vous pouvez en faire vous-même un mod qui fonctionne avec JSGME

Dans le dossier MOD, créez un dossier Explosion, dans celui-ci, un dossier Graphics, dans celui-ci, un dossier Texture où vous placez "animation.dds"

Allez dans JSGME et activez ce mod "Explosion" comme un autre.

Offline kiva

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Re : New explosive animation by Jacquinot
« Risposta #12 il: 21 Marzo 2011, 15:19:25 pm »
Yes that's right, I forget to create folder in my "MODS" folder "Graphics" to put inside the subfolder "MOD Explosion" (with inside the readme file and the file "animation.dds)
I'm getting old, sorry ...  :oops:

--------------

Oui c'est exact, j'avais oublié de créer dans mon dossier "MODS" le dossier "Graphics" pour mettre à l'intérieur le sous dossier "Explosion MOD" (avec à l'intérieur le fichier "read me.txt" et le fichier "animation.dds")
Je commence à me faire vieux, désolé...  :oops:
 

Offline Jacquinot

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Re : Re : New explosive animation by Jacquinot
« Risposta #13 il: 22 Marzo 2011, 18:50:36 pm »
Yes that's right, I forget to create folder in my "MODS" folder "Graphics" to put inside the subfolder "MOD Explosion" (with inside the readme file and the file "animation.dds)
I'm getting old, sorry ...  :oops:

--------------

Oui c'est exact, j'avais oublié de créer dans mon dossier "MODS" le dossier "Graphics" pour mettre à l'intérieur le sous dossier "Explosion MOD" (avec à l'intérieur le fichier "read me.txt" et le fichier "animation.dds")
Je commence à me faire vieux, désolé...  :oops:

Yes, and if you want to use mixed forest vol.2 you must create folder "Graphics" in MODS folder too.
« Ultima modifica: 22 Marzo 2011, 18:58:50 pm da Jacquinot »
Glinka F.N. The memoirs of  Borodino battle. - "...screams of commanders and howls of despair on ten different languages was drowned by cannonade and drumbeat..."

Offline kiva

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Re : New explosive animation by Jacquinot
« Risposta #14 il: 22 Marzo 2011, 19:06:51 pm »
OK, I understand now, thank for all ;)